Ruokamanifesti: Vähemmän stressiä syömiseen

10.7.2017
0 arviota
Ruokamanifesti: Vähemmän stressiä syömiseen

S-ryhmä haluaa helpottaa asiakasomistajan arkea Internet of Foodin avulla.

Ruoan internet, IoF, on jo täällä. Osin se on melkoista hetteikköä, mutta muokattavissa kukoistavaksi puutarhaksi.

Internet of Food elää jo jokaisessa ruoan instapostauksessa, hittireseptissä, ruokablogissa ja -keskustelussa, netin suositteluissa, vinkeissä, ruoan verkkokaupoissa. Emme ole silti nähneet siitä vielä juuri mitään.

Ruoan internet ei muuta vain kuluttajien käyttäytymistä ja toimintaa. Se vaikuttaa myös ruokaketjuun, muuttaa sen toimintalogiikkaa ja sen myötä koko kaupan alan logiikkaa. Ihmisten ääni kuuluu ja vaikuttaa yhä voimakkaammin.

Mitä IoF voi merkitä? Muuta kuin jälleen uutta kirjainlyhennettä?

Rakennamme parhaillaan jotain uutta, joka helpottaa ja keventää ihmisten usein niin stressintäyteistä arkea ennen näkemättömällä tavalla. Tavalla, joka tukee valinnanvapautta ja ruokasuvaitsevaisuutta sekä synnyttää suomalaisille merkityksellisiä kokemuksia.

Tällä uudella ei ole vielä nimeä, rakkautta ruokaan siinä on – ja sen tuntee.

Kuva
Arvioi artikkeli
Ladataan kommentointia...

Anna arvio

1/5 5/5