Rentoudu palleahengityksen avulla

22.3.2016
0 arviota
Rentoudu palleahengityksen avulla

Palleahengitys on minirentoutusharjoitus, joka rauhoittaa ja lievittää stressiä. Kokeile missä vain!

Rentouta hartiat. Pistä toinen käsi rintakehälle ja toinen käsi vatsalle.

Rentouta hartiat. Pistä toinen käsi rintakehälle ja toinen käsi vatsalle.

Hengitä nenän kautta. Vedä keuhkot täyteen ilmaa niin, että vatsa pullistuu ulos enemmän kuin rinta.

Hengitä nenän kautta. Vedä keuhkot täyteen ilmaa niin, että vatsa pullistuu ulos enemmän kuin rinta.

Puhalla suun kautta ulos. Vedä samalla vatsaa hieman sisään. Pallea nousee ja auttaa ilman poistumista keuhkoista.

Puhalla suun kautta ulos. Vedä samalla vatsaa hieman sisään. Pallea nousee ja auttaa ilman poistumista keuhkoista.

Toista pari kertaa. Lisää harjoitukseen käyttämääsi aikaa ja toistoja vähitellen.

Toista pari kertaa. Lisää harjoitukseen käyttämääsi aikaa ja toistoja vähitellen.

Lue myös

Teksti
Kuva Daniel Hogberg/Folio
Piirroskuvat Seesa Lippo
Arvioi artikkeli

Anna arvio

1/5 5/5