Tuplasti suurempi, tuplasti parempi

21.12.2015
0 arviota

Imatran Prismassa työskentelevä Katri Saarnio iloitsee uudistuneen myymälän laajasta valikoimasta ja hienoista työskentelytiloista. Myyntityössä on tärkeää löytää asiakkaalle tämän etsimä tuote, tai tarvittaessa vielä parempi korvaaja.

Tuplasti suurempi, tuplasti parempiI

Katri Saarnio, tuoteryhmävastaava, Prisma Imatra, Etelä-Karjalan Osuuskauppa.

"Sain työpäiviini aivan uutta intoa viime syksynä, kun muutimme tien toiselle puolelle upouuteen, tuplasti suurempaan myymälään. Olen työskennellyt Prismassa jo 16 vuotta, joten muutos virkisti, vaikka viihdyin hyvin myös edellisissä tiloissamme.

Vastaan pukeutumisen ja urheiluvälineiden osastoista. Huolehdin, että tuotteita on sopivasti saatavilla ja ne on siististi esillä. Päiviini kuuluu paljon asiakkaiden opastamista, mikä on minulle mieluisaa. Olen mukana valitsemassa, mitä tuotteita laitamme ilmoituksiin. 

Alkuvuoden alennusmyynnit tuovat työhön mukavasti säpinää. Erityisesti talvivaatteet ja urheiluvälineet vetävät puoleensa innokkaita shoppailijoita. Myymälän siistinä pitäminen vaatii silloin normaalia enemmän aikaa, mutta on kivaa, kun ihmisiä on paljon liikkeellä. 

Vilske on kyllä lisääntynyt jo pitkin syksyä.  Uusi myymälämme on ihanan valoisa ja avara. Parkkihalli on mukava etu, sillä enää asiakkaiden ei tarvitse kastua sateessa tai putsata autoa talvella.

Iloitsen myös valikoiman laajentumisesta uudistuksen yhteydessä. Silti asiakkaan etsimää tuotetta ei aina löydy. Onneksi keksimme useimmiten vastaavan tuotteen, joka osoittautuu lopulta jopa sopivammaksi, kuin aluksi haettu.

Saimme syyskuussa paljon uusia työkavereita, jotka sopeutuivat heti hienosti joukkoon. Meillä on mainio työporukka, sillä kollegoiden kanssa voi olla melkein kuin kotonaan."

Teksti:
Kuva: Mikko Nikkinen
Arvioi artikkeli
Ladataan kommentointia...

Anna arvio

1/5 5/5