Odotukset ylittävä asiakaspalvelija

23.4.2014
0 arviota

ABC Pietarsaaren liikennemyymäläpäällikkö saa parhaan kiitoksen suoraan asiakkailta.

Odotukset ylittävä asiakaspalvelija

Mia Tapanainen-Lehto, liikennemyymäläpäällikkö, ABC Pietarsaari, Osuuskauppa KPO

"Liikennemyymäläpäällikkönä vastaan ABC Pietarsaaren myynnistä ja sen 34 työntekijän johtamisesta. Pyrkimykseni on huolehtia siitä, että Osuuskauppa KPO:n arvot toteutuvat työssämme. Näitä arvoja ovat muun muassa asiakaslähtöisyys ja tuloksellisuus.

Olen alusta asti uskonut siihen, että kaikki lähtee hyvästä asiakaspalvelusta. Kun se kantaa hedelmää, tehdään myös hyvää tulosta.

Hyvä asiakaspalvelu ylittää asiakkaan odotukset. Kun asiakasta palvelee ystävällisesti ja kohteliaasti, hän saa tuotteen lisäksi jotain enemmän. Pienestä jutustelusta syntyy elävä ja mukava kokemus.

Kaksikielisellä alueella meille on tärkeää, että työntekijät osaavat palvella asiakkaita molemmilla kotimaisilla kielillä. Uskon, että nämä ovat niitä eväitä, joilla voitimme ABC-ketjun Vuoden työryhmä -palkinnon viime vuonna.

Palkinto tuntui hienolta, mutta paras kiitos hyvin tehdystä työstä tulee päivittäin asiakkailta. Etenkin silloin tuntuu hyvälle, kun positiivinen palaute kerrotaan kasvotusten.

Parasta työssäni on monipuolisuus. Olen jatkuvasti ihmisten kanssa tekemisissä, ja työskentely usealla eri osastolla tuo vaihtelua päivärutiineihin.

Henkilökunta arvostaa sitä, että jokainen päivä on erilainen. Aluksi minua jännitti, kun en etukäteen pystynyt suunnittelemaan työpäiviä. Ennakoimattomuus on toisinaan vieläkin stressaavaa, mutta otan sen mielenkiintoisena haasteena."

Juttusarjassa kerrotaan S-ryhmän ja bonusyhteistyökumppaneiden ammattilaisten tarinoita.

Teksti:
Kuva: Katja Lösönen
Arvioi artikkeli
Ladataan kommentointia...

Anna arvio

1/5 5/5